RUGACIUNE

RUGACIUNErugaciune

Doamne Dumnezeul meu asculta-mi sufletul ratacit
Pleaca mila Ta asupra mea
Calauzeste-ma, ma simt pierdut in temnita suferintei;
Doamne Dumnezeul meu intareste-ma cand sunt slab,
Lumineaza-ma cand sunt intunecat de ganduri negre,
Da-mi un semn cand gresesc,
Si ma voi indrepta,
Tu esti Adevaratul Judecator,
Numai Tu poti decide vietile noastre.

***
Doamne Dumnezeul meu stiu ca ti-am gresit,
Accept povara pacatelor mele,
Iti multumesc ca Esti asa milostiv cu mine,
Un om ratacit in lumea celor preagresiti.

Eu am vrut sa urmez mereu cuvantul Tau,
Te-am simtit mrtru in suflet si pretutindeni;
Doamne iarta-ma caci am pacatuit,
Nu am stiut sa fiu mult mai apropiat de a Ta biserica,
Lacasul Tau sfant,
Am preferat sa te am pe langa mine si nu in intregime in suflet.

***
Doamne Dumnezeul meu iti multumesc pentru grija Ta,
Iti multumesc ca mi-ai lasat Ingerul cu mine
Sa ma apere de aceasta lume pierduta;
Doamne Dumnezeul meu Iti las glasul si mainile mele
Pentru a incerca sa cureti aceasta lume
De murdaria care se asterne tot mai mult;
Doamne Dumnezeul meu faca-Se Voia Ta,
Precum in Cer asa si pe pamant;
Mainile mele sunt gata sa scrie cuvantul Tau sfant,
Inima mea este deschisa Tie,
Dumnezeul meu iti multumesc pentru tot ceea ce imi oferi ,
Iti multumesc pentru bunatatea Ta fara margini
Multumesc Doamne Dumnezeul meu.
(rugaciune proprie)

Acest articol a fost publicat în CREDINTA și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

