Comoara

 

                                                           Comoara

 

Într-o zi , când mă plimbam singură , tristă , gânditoare , am găsit o cutiuţă mică de lemn . Era un lemn simplu nu părea ceva special sau interesant , dar avea o formă drăguţă , mică şi culoarea ei naturală , lemn nelăcuit , nevopsit , lăsa impresia de altă lume , ceva străvechi , ceva ce poate era acolo de sute de ani . Am simtit că trebuie să iau acea cutie , chiar dacă poate cineva a uitat-o acolo, deşi părea mai mult abandonată decât uitată …

Mereu mi-au plăcut lucrurile astea , ce pot avea o poveste veche şi specială . Am vrut să fie a mea , indiferent ce ar putea fii înăuntru , numai ea , aşa cum era , era destul pentru  a o lua cu mine în drumul meu .

 Am luat cutiuţa şi am întors-o pe mai multe părţi , cercetând cu atenţie tot ceea ce era ea şi îmi plăcea tot mai mult .

 Nu regretam deloc că m-am oprit şi am luat-o cu mine , din contră, simţeam că imi aduce ceva cu ea , în viaţa mea , ciudat , nu? Ce putea aduce o cutiuţă mică de lemn ?

Trebuia să îi găsesc un loc , la mine acasă , o întrebuinţare poate .

 Am căutat să deschid , cu emoţii , desigur , prin gând îmi treceau fel şi fel de variante ce ar putea fii înăuntru J Am aruncat toate gândurile şi am deschis . Înăuntru ce crezi ? Era o comoară .

 Acum este a mea şi numai a mea !

Mulţumesc Doamne pentru ceea ce mi-ai scos în cale !

                                       Pentru dragul meu iubit , cu toată dragostea , comoara mea !   27 iunie 2012

Notă | Acest articol a fost publicat în scrisori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

