Nu sunt eu!

(…) Mă aflu într-o clădire înaltă, nu am mai văzut așa ceva se pare. Nu găsesc pe nimeni. Vreau ca cineva să mă lămurească. În sfârșit găsesc un om în această clădire.
– Mă scuzi, aș vrea să te întreb ceva!
– Ești bine, Renn?
– Dar nu mă cheamă așa!
– Ți s-a întâmplat ceva grav? Ți-ai pierdut memoria?
– Nu știu ce se întâmplă cu mine! Eu credeam că numele meu este Reinchard! Îmi poți spune mai multe despre mine!
– Suntem colegi de muncă de zece ani de zile și nimic de genul acesta nu s-a mai întâmplat! Ceva nu este în regulă!
– Cred că am găsit exact care este problema!
M-am uitat pe lângă Gill, acesta era numele tipului cu care am vorbit, am fost foarte surprins de ceea ce am văzut. Era ceva uluitor…eram eu. Gill s-a uitat în spatele lui și a rămas împietrit, ca și acel Renn. Numai eu mă simțeam puțin descotorosit de o anumită greutate.
– Cum de este posibil să existe cineva ce seamănă leit cu mine!
– Nu știu! Dar acum se explică faptul că tu nu îți amintești nimic, tu nu ești Renn! Spuse Gill către mine.
– Ți-am spus! Eu sun Reinchard, eu vin dintr-o lume mult mai simplă decât aceasta!
– De unde vii!? Ești din provincie?
– Nici măcar nu știu unde mă aflu!
– Te afli pe Gorlanf! Este un stat liber!
– Nu am auzit niciodată de un astfel de nume! Am auzit doar de teritorii ce au aparținut unui om foarte puternic pe numele lui…Gor. Știu doar din ce mi-au povestit bunicii!
– Deci tu chiar nu îți aduci aminte nimic? Întrebă Renn.
– Nu! Nimic legat de viața mea pe acest tărâm!
(…)
Femeia se uita de fiecare dată ciudat la mine.
– Tu nu ești Renn! Chiar dacă semeni eu simt că nu ai nimic din el!
– Nu, nu sunt! Eu nici măcar nu știu cum și de ce am ajuns aici!
– Nu înțeleg ce vrei să spui!
– Mă gândeam că mă vei putea lămuri măcar puțin!
– Am auzit mai multe povești, dar nu am văzut niciodată nimic legat de…
– Legat de ce anume?
– Am auzit de oameni ce călătoresc dintr-o epoca în alta, au scopuri clare, vor să îndrepte ceva…dar totul se sfârșește sângeros!
– Sunt doar povești, eu nu aș putea face rău nimănui!
– Nici în povești nu se precizează că cel ce călătorește va fi și cel ce va face vărsare se sânge!
– Dar ce mai spun poveștile?
– Se pomenește de „magie”!
– Este absurd, eu nu știu nici o boabă de magie!
– Dacă nu știi nimic despre așa ceva atunci cum îți poți explica cum ai ajuns aici! Probabil că în lumea ta mulți practică magia!
– Dar nu am văzut sau auzit pe nimeni făcând așa ceva?!
– Le era frică de tine! Cred că deasta te-au trimis aici!?
– Cum te numești?
– Eu sunt Cara, sunt sora lui Renn!
– Interesant! Voi încerca să aflu ce s-a întâmplat cu mine!
– Voi încerca să te ajut! Spuse Cara zâmbind.

Acest articol a fost publicat în proza scurta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

