Unde eşti? Capitolul 10. Împlinirea

Stăteam lângă ea și tot nu îmi venea a crede. Ea mi-a citit rătăcirea și uimirea de pe față și mi-a spus:
– Imediat după ce noi ne-am cunoscut și ne-am declarat iubire eternă, eu, fără ca tu să îți fi dat seama, am ascuns în casa ta acel breloc cu chei și toate celelalte indicii! Asta pentru că te iubesc, niciodată nu am destăinuit vorbe despre casa mea. Vroiam ca doar după ce îți vei demonstra iubirea față de mine ca tu să ajungi aici!
– Să înțeleg că am trecut acel test?
– Nu numai că l-ai trecut, ai demonstrat că iubirea este pentru tine ceva important, foarte important!
– Mereu am fost călăuzit de vorbele tale, altfel nu știu ce m-aș fi făcut!
– Da, este normal, mereu am fost lângă tine atunci când dormeai șoptindu-ți cuvinte încărcate cu multă dragoste! Eu am știut întotdeauna să te găsesc, doar tu m-ai găsit mai greu. Dar nu este un reproș, te cunosc foarte bine!
– La un moment dat nu mai îmi aduceam aminte nimic din trecut! Dar cu toate astea, când am ajuns aici, nu recunoșteam nimic! Dar când te-am văzut pe tine totul s-a luminat! Ești ca un înger luminos pentru mine!
– Ești sincer și asta este ceva descurajant pentru ceilalți, nu și pentru mine, eu iubesc tot ceea ce vine de la tine!
– Și eu iubesc tot ceea ce vine de la tine, te iubesc cu tot sufletul meu, nu există cuvinte omenești ce ar putea demonstra dragostea mea față de tine!
– Nu trebuie să încerci să îmi demonstrezi ceea ce eu știu deja! Am știut de la început, de când te-am cunoscut!
– Te iubesc enorm!
– Și eu te iubesc mai mult decât te-ar fi putut iubi vreodată vreo fată!
(…)
Mă uitam spre ea, vroiam să o sărut, dar îmi era să nu stric momentul.
– Întotdeauna spune ce vrei să spui și să faci ce dorești a face! Sărută-mă, căci asta vrei și tu și eu!
– Ai dreptate, iubirea mea!
(…)
La revedere, oameni buni!
Noapte bună…și Bună dimineața!

Sfârșit.

Acest articol a fost publicat în Serii proza scurta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

