Roșu

Chinuri
peste chinuri;
Suferințe
peste suferințe;
Lovituri
peste lovituri;
Cadavre
peste cadavre;
Marea Roșie
peste pământ;

Pământul înecat,
Cu sânge îmbibat,
Un colorit strident
Și un sunet dement,
Îmi arată tărâmul presărat
Cu oase rupte și cadavrul unui suflet curat;
Toate acestea îmi aduc aminte de
Sângele de printre rânduri,
Îmi curge printre gânduri și fiori;
Pe sub tâmple imi curge
Râul clocotit de sânge;
Că e bine, că e rău,
El curge prin sufletul, gândul și trupul meu…
Pentru totdeauna,
Nu îi pot șterge urma.

Acest articol a fost publicat în poezie veche si noua și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

