Unde Ești? Capitolul 8. Căutarea: Semnele

(…)Dar stai puțin parcă mi-ai spus să folosesc tot ceea ce am…în ultimul vis am mai luat un medalion și un album mic cu poze, dar unde le-am pus. Sau astea nu au ajuns aici, au rămas în vis.
Mă uit prin cameră, nu văd nimic din ceea ce caut, mă așez pe marginea patului și mă gândesc. Dar stând eu așa văd chiar în fața mea pe marginea măsuței cu televizorul, sub o hârtie, se află ceva strălucitor și încă ceva. Mă ridic și mă uit, sunt exact acele lucruri pe care le căutam.(…)
Găsesc o cămașă și o pereche de pantaloni călcați. Parcă aud zornăind ceva, nu îmi dau seama de unde poate veni. Se aude din buzunarul de la piept al altei cămăși puse pe umeraș…O iau, în buzunar găsesc niște chei, iar de chei e prins un breloc pe care scrie un număr și niște litere care mi se pare că nu au nici o legătură cu nimic. (…)

Acest articol a fost publicat în Serii proza scurta și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

