Unde ești? Capitolul 7. Am rămas singurul?

Brusc deschid ochii, sunt tot în aceeaşi căsuţă din pădure afară este tot noapte. Mă gândesc că ar fi omenesc să îngrop toate trupurile ce stau răspândite pe lângă casă, aşa îşi pot găsi şi ei liniştea…şi aerul va fi mai uşor de respirat. Îl voi îngropa inclusiv pe cel ce îmi semăna…cel ce m-a pus pe gânduri. Am săpat douăsprezece gropi, căci atâtea victime au fost, victimele lui, acum am început să sap și groapa pentru el…cea mai adâncă groapă. (…)
După ceva timp mă întorc cu mai multe vreascuri și frunze adunate în cămașa ce o aveam pe mine. Le-am împrăștiat în jurul casei apoi le-am dat foc.
Mă depărtez de casa ce este în flăcări. Consider că am făcut bine. Merg prin pădure. Afară este ziuă. În cele din urmă ajung la capătul celălalt al pădurii. Când să ies din pădure, în stânga mea, observ aceeași fiară imensă pe care am văzut-o de două ori…acum este la fel ca prima oară…înmărmurită. Dar după ce îmi îndrept privirea spre ea o ia la goană spre adâncul pădurii.(..)
„- Nu a vorbit serios! Nu a reușit să mă găsească. dar grăbește-te, căci nu mai ai prea mult timp și mă vei uita! Folosește cu înțelepciune ceea ce ai acum și mă vei găsi!” spune o voce ce îmi șoptește la ureche. Tulburat de aceasta deschid ochii brusc. Mă uit împrejur, sunt acasă, se pare că a fost doar un coșmar. Am hainele curate…Dau să mă schimb, și observ ceva ce mă tulbură. Pe piept, în dreptul inimi, am cicatrice mare și foarte urâtă, pare a fi de cuțit.(…)
Oare mi-am ucis Ego-ul? Ar însemna că am rămas singurul, nu mai am alte laturi, alte „fețe”?!

Acest articol a fost publicat în Serii proza scurta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

