Unde eşti? Capitolul 5. Medalionul misterios

Mă urc în avion, mă aşez pe locul meu, mă gândesc să nu fi uitat ceva pierdut ceva.(…)
Am acum în mâini medalionul ce l-am găsit pe acea insulă necunoscută pe care a trebuit să aterizăm forţat din cauza problemelor mecanice ale aparatului de zbor. Încerc să îl deschid, pare înţepenit, poate din cauză că a stat foarte mult acolo pe insulă aruncat pe pământul umed. Se vede că e vechi, cel puţin aşa pare privit din exterior, e ruginit şi cu o parte din vopsea lipsă. Vreau să văd poza dinăuntrul lui pentru a îmi da seama al cui a fost, cine l-a pierdut. Dar doar de aş putea să îl deschid, e greu. Încerc şi tot încerc şi în cele din urmă reuşesc. Înainte de a-l deschide am o senzaţie foarte ciudată, prin minte mi-a trecut un gând foarte straniu… mă gândesc că acest medalion este al tău, draga mea. Dar dacă este al tău, de ce el a rămas aruncat pe insulă, iar tu nu mai erai acolo…poate ţi s-a întâmplat ceva oribil la care eu nici nu mă pot gândi?(…)
După doar câteva minute somnul mă cuprinde. Am intrat în lumea viselor. Poate în vis te voi vedea. Mă uit printr-o ceaţă deasă, fac câţiva paşi…ceaţa se spulberă. În faţa mea văd o zonă deluroasă, cu nişte dealuri mici ca nişte cocoaşe, iar pe la baza lor curg nişte mici pârâie.(…)Urc dealul…În sfârşit ajung la marginea pădurii. Îmi fac curaj, îmi spun că dacă e ziuă afară şi pădurea mai este şi răsfirată nu are ce să mi se întâmple.(…)Şi brusc, în dreapta mea, la vreo 5 metri văd o creatură uriaşă pe patru picioare. (…)Îl văd cum respiră, dar ce este curios este că nu a făcut nici măcar un pas spre mine, era încremenit.Aşa că am ieşit din pădure mergând cu paşi normali…(…)Închid pentru câteva clipe ochii… şi deodată de undeva se aude:”(…)Ştii că până la urmă tot va trebui să intri pădurea de pe deal unde, poate nu îţi mai aduci aminte, ai fost de foarte multe ori…şi animalele te recunosc!?(…)”

Acest articol a fost publicat în Serii proza scurta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

