Unde eşti? Partea 1 – Începutul

Unde eşti, ştii că te caut, ştii că te iubesc, ştii că sufăr atunci când nu îmi eşti aproape! Unde eşti? De ce? Poate doar mie mi se pare că tu ştii că eu te caut, poate tu nu ştii acest lucru!? Oricum, eu tot te caut, tu mi-ai furat inima, iar eu te caut pentru a mi-o recupera…sau pentru a te avea pe tine mereu aproape, nu ştiu sigur…sunt puţin confuz…puţin mai mult.
Unde eşti, suferinţa mă macină…e foarte rău să trăieşti fără inimă…e îngrozitor. E ca şi cum aş avea o gaură în piept prin care trece vântul nestingherit…dar tot sper că te voi găsi să îmi umpli acest gol. Se pare că te-ai lipit de sufletul meu, iar acum el te urmează pretutindeni. Nu mă lua în seamă, sau mai bine ascultă ceea ce spun…sunt destul de confuz, nu ştiu de ce am această stare!?Poate că am băut prea mult, dar stai puţin…azi nu am băut nimic!?!
Te caut acum prin acest labirint întunecat, dar nu numai că nu te găsesc, nu văd nici măcar o ființă umană…simt că înnebunesc! Dar nu mă dau bătut, te caut în continuare prin nebuloasa capcanelor acestui labirint. Mă gândesc că tu vei apărea după următoarea curbă sinuoasă. Speranța mea că te voi găsi nu va dispărea niciodată, chiar dacă eu voi spune cu voce tare că „speranța mea a murit”, dar în suflet eu tot mai cred și sper că te voi găsi. Speranța moare ultima sau se pare că la mine nu vrea să moară niciodată.
În fața mea apare acum animal mitologic…îmi scapă numele acum, deși ieri îmi era prea bine cunoscut…Din cauza faptului că nu îi știu numele nu ştiu ce armă să folosesc pentru a îl doborî, nu reuşesc din prima încercare. Din a doua încercare…gândindu-mă la tine…am reuşit să îl spulber.
Următorul obstacol, o cobră foarte mică ce nu se mişcă foarte mult, nu se mişcă nici repede…aşteaptă să fac eu prima mişcare. Am reţineri. Toată lumea spune că sunt neînfricat, dar se pare că nu este adevărat, îmi este frică de ceva. Nu vreau să mor în chinuri, suferind. Mă reped spre cobră, dar mă opresc cu câţiva paşi înainte de a ajunge foarte aproape de ea. Mă gândesc că tu mă aştepţi pe undeva prin acest labirint, aşa că mă reped spre această mică cobră…o spulber într-o secundă. Poate această cobră nu era un adevărat obstacol, ci doar un alt moment de care ceilalţi vor putea spune că „mă dau mare”, dar eu nu îi iau în seamă, în mintea mea imaginea ta este cea mai importantă. Aşa că merg mai departe prin acest infernal labirint.
Unde eşti, începe să îmi fie foame, nu ştiu dacă voi mai putea continua această aventură…nu ştiu sigur, simt că forţele m-au lăsat. O parte din mine îmi spune să cedez, să renunţ la tot ceea ce simt pentru tine, draga mea…Iar cealaltă parte din mine îmi spune că ar trebui să continui, să sper în continuare că te voi găsi…Aceasta din urmă cred că este latura mea plină cu bunătate. Gândindu-mă la tine, parcă nu am stomac, nu îmi mai este foame…Tu îmi alimentezi sufletul cu energia de care are nevoie, dar mă întristez căci eu nu te văd, ci doar te simt. Nu sunt orb fizic, dar poate sunt orb sufleteşte…Nu ştiu sigur. Dar e clar, în momentul de faţă, sunt foarte singur. Îmi este încă foame, mă uit împrejur, văd numai vreascuri uscate, stârvuri, dar nu găsesc nimic pe acest drum pustiu…Mă uit în stânga, văd numai buruieni uscate ce stau foarte comod înfipte într-un nisip impur, pe lângă ele mai se zăreşte câte un stârv ce pare a fi al unui animal foarte mic ce a murit din aceeaşi cauză din care aş putea muri şi eu…lipsa de hrană…dar faţă de el eu am nevoie mai mult de hrană pentru suflet. Mă uit şi pe partea dreaptă a drumului, aici nu e nisip, ci un pămând arid pe care stau înşirate foarte multe pietre, pe pietre se zăresc muşchi, un semn bun…că astfel poate voi găsi drumul spre tine. Dar cred că sper în zadar, mai întâi trebuie să scap viu din acest tărâm necunoscut. (…)

Acest articol a fost publicat în Serii proza scurta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Unde eşti? Partea 1 – Începutul

  1. Ion Mihaela Valentina spune:

    🙂 bravo , suflet viu !

Lasă un răspuns

