Dialog-Interviu(fictiv)

– Nu eşti tu oare unul dintre acei oameni plini de omenie, dintre acei oameni ce îşi ajută semenii necondiţionat!?
– Nu sunt!…Eram odată! Erau vremuri când mă grăbeam să îi ajut pe ceilalţi. Îmi plăcea să îi ajut pe ceilalţi, mă făcea să mă simt într-o foarte bună dispoziţie psihică.
– Dar de ce spui totul la timpul trecut?
– Deoarece într-o bună zi un nor negru a trecut peste al meu suflet şi după aceea am început să mă gândesc că ar trebui să şi primesc ceva în schimbul faptului că ajut. Şi aşa am devenit mult mai rece, mult mai greu mişcat de chestii legate de afectivitate.
– Ce lucruri vă deranjează, vă frământă. Mă gândesc că din cauza acestor frământări aţi ajuns la această concluzie. Care ar fi, în mare, cele mai insuportabile frământări?
– Cea mai dureroasă şi foarte deranjantă chestie este faptul că eu sunt o persoană care urăşte să trăiască singură, fără jumătatea sa, acest fapt îmi provoacă de multe ori senzaţia că îmi pierd sau mi-am pierdut minţile. Viaţa de unul singur mi se pare de-a dreptul îngrozitore. Totul se petrece într-o atmosferă posomorâtă, totul este cuprins de o monotonie insuportabilă…mereu se petrec aceleaşi chestii, parcă toate zilele sunt identice, este o rutină foarte amară.
– De ce credeţi că aţi rămas singur, care ar fi cauza?
– Poate din cauza faptului că am fost foarte exigent uneori. Propun să încheiem aici deocamdată. Vom continua altădată.
– Ok! Mulţumesc! Vom continua altădată!

Acest articol a fost publicat în Dialoguri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

