La examen

Într-o sală de aşteptare, înainte de a intra la un examen. EL stă pe un scaun într-un colţ al sălii, EA stă pe un scaun exact în faţa lui, în celălalt colţ al sălii.

EL(uitându-se spre EA): „ Ce fată frumoasă , ce ar fi să intru într-o discuţie banală cu ea?! Că poate…cine ştie…poate se leagă ceva…Dar, stai puţin, cred că mă păcălesc degeaba, fata asta nu este de nasul meu.(plecă puţin capul, apoi îşi ridică încet iar privirea spre EA). Şi totuşi….cine ştie ce se poate întâmpla?! La urma urmei speranţa moare ultima.”
EA(uitându-se…mai pe ascuns la EL): „Uite un băiat destul de drăguţ pe scaunul din faţa mea. O avea prietenă, de e aşa concentrat, o fi mai preocupat de examen. Poate reuşesc să ies cu el la un suc…Doamne, dar de ce îmi vin astfel de gânduri în minte. Nu cred în dragoste la prima vedere. Cred că sunt puţin cam stresată din cauza examenului.”(lăsă capul în jos şi deschise o carte să citească)
EL(luând şi el o carte să citească): „Trebuie să mă concentrez la examen.(Mai se uită peste carte şi o privi)Uite cum se uită la mine, nu mi se pare. Mi se pare mie sau chiar îmi spune că vrea să ne întâlnim după examen?!(aşa se gândea el, interpreta el)

EA: „Ce mai e şi cu tocilarul ăsta din faţa mea. Ar fi bun la examen, dar nici aşa nu m-aş gândi să leg vreo discuţie cu el. (Stă puţin, vede că el se uită la ea)Ce se uită băiatul ăsta aşa de insistent la mine. Oare sunt murdară pe haine, m-am machiat prea aiurea. Ori pur şi simplu este vreun obsedat. Mai bine îmi iau cartea şi mai recitesc ceva.”
EL:”Ce fată frumoasă, poate o să ies cu ea după examen!”
EA(cu cartea în faţă, mai aruncă câte o privire spre el): „Uite ce copilăros e, face exact ca mine. Şi-a luat şi el o carte şi se face că mai recapitulează. Dar îl văd cum se uită peste carte la mine! Ce fraier!”
(gândeşte EA, aşa interpreta ea situaţia)

PROFESORUL: Următorea grupă să intre în sală!

În sala de examen s-a nimerit ca EL şi EA să stea la o bancă distanţă. La un moment dat, EA i-a cerut ajutorul la un anumit subiect, iar EL i-a dat soluţia repede.

EA: „Poate nu am avut dreptate atunci când l-am catalogat prima dată.”

Şi se termină şi examenul.
După examen.

EA: Mulţumesc foarte mult pentru că m-ai ajutat!
EL: Nu ai pentru ce! Îmi place să îi ajut pe ceilalţi! Dacă vrei poate ieşim la un suc!?
EA(puţin gânditoare): Nu ştiu ce să zic!

Între timp lui îi sună mobilul, vorbeşte puţin şi spune.
EL: Îmi pare rău, dar trebuie să plec! Mi-a făcut plăcere să te cunosc. Poate mai vorbim! Poate ne mai întâlnim!
EA îi dă în cele din urmă numărul ei de telefon. Şi apoi se despărţiră.

Acest articol a fost publicat în Dialoguri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la La examen

  1. Ion Mihaela Valentina spune:

    🙂

Lasă un răspuns

