O întrunire…Partea a doua

Nesimţilă: – Eu nu cred că totul a fost exact aşa cum spui tu, eu cred că exagerezi. Eşti prea laş, numai gura e de tine. Eu cred că dacă a fost ceva, ai lăsat-o pe fată să cadă şi tu ai mers mai departe!
Lăudăroşilă(nervos): – Pot să jur că aşa a fost. Tu eşti laş (parcă scoate flăcări pe nas)! Mai bine tăceai, că ai stricat tot momentul!
Sincerilă: – Băieţi, liniştiţi-vă! Nu am venit aici să ne luăm la bătaie. Gata cu cearta!
Cei doi ce se încinseră se opriră.
Nesimţilă: – Bine, cum ai zis aşa să fie!(spuse uitându-se spre partenerul de ceartă). Dar tot nu cred că ai ajutat-o pe fată(spuse el mult mai încet).
Mai comandară nişte băutură. Mai ales băieţii care se certaseră, pentru a se linişti. Băură ei ce băură şi la un moment dat încep să îşi dea seama că ceva nu este în regulă.
Sincerilă: – Băieţi, cred că am băut cam mult, am cam depăşit limita. Nu mă refer numai la mine, ci la noi trei.
Lăudăroşilă: – Nu-i adevărat( fugindu-i ochii în toate direcţiile). Nu am băut mult. Hai să îl mai chemăm pe chelner ( dă să se ridice, dar cade înapoi pe scaun). Fă-i tu semn, Nesimţilă!
Nesimţilă: – Chelner ( spuse acesta parcă pe un dialect necunoscut)! Mai bine să îl cheme Sincerilă, că doar el este organizatorul!
Sincerilă: – Băieţi, cred că mai bine ne ducem la casele noastre, înainte de a ne pierde luciditatea( spuse acesta uitându-se la cei doi)!
Chelnerul şi cu şeful localului vin la masa celor trei.
Şef local: – Băieţi, aceasta este nota voastră de plată. Programul localului s-a încheiat aşa că „ pay the drink”.
Nesimţilă: – Eu nu am bani la mine!
Lăudăroşilă: – Măi eu parcă aveam mai mulţi bani la mine!
Sincerilă: – Lăsa-ţi măi băieţi că plătesc eu. Îmi da-ţi voi banii altădată!

Sfârşit
O întrunire

Acest articol a fost publicat în Dialoguri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O întrunire…Partea a doua

  1. Ion Mihaela Valentina spune:

    😀

Lasă un răspuns

