Zburând spre cer

Mă uit spre cer
Suspin adânc
Ceru-i de fier,
Dar de când?
Eu disper
Şi alergând
Vreau să zbor spre cer
Sufletul îmi e flămând
Şi trupul îmi e din laser
Vreau să mă văd zburând
Ca un înger
Şi să nu mai plec nicicând
Din locul fără de ger
Şi eu tot gândind
M-am surprins păzind
Un neînsemnat giuvaer
La care toţi tind,
Dar nu pot ajunge la cer.

Acest articol a fost publicat în poezie veche si noua și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Zburând spre cer

  1. Ion Mihaela Valentina spune:

Lasă un răspuns

