În Deşert

Vântul şi nisipul frig,
Eu păşesc
Şi mă gândesc că acest vânt aprig
Va distruge tot ceea ce iubesc.

Este prea cald
În acest decor halucinant,
Nu aş vrea în acel râu să mă scald
Şi să plec cu dorinţele mele în neant.

Se răcoreşte…ce surprinzător,
Oare Iadul va dispărea?
Vântul devine brusc şi mai arzător…
A fost doar un miraj ce mi-a păcălit simţirea.

Acest articol a fost publicat în poezie veche si noua și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la În Deşert

  1. Ion Mihaela Valentina spune:

    … Mirajul a fost doar pe moment🙂

Lasă un răspuns

